1. Pirkimo sąlygų taikymas
1.1. Šios pirkimo sąlygos („Pirkimo sąlygos“) taikomos visoms prekėms, kurias perkate per www.furniva.lt („El.parduotuvė“). Jūs sutinkate su šiomis pirkimo sąlygomis, kai atliekate pirkimą minėtoje el.parduotuvėje.
1.2. Ši sutartis sudaroma tarp pirkėjo („Jūs“ ir „Pirkėjas“) ir MB Furniva („Mes“,„Mūsų“ ir „Pardavėjas“)
1.3 Su mumis galite susisiekti:
Telefonu: +370 631 29229
El.paštu: info@furniva.lt
Socialiniame tinke: Facebook/Instagram
Klientų aptarnavimo darbo laikas: I-V 08:00 – 17:00
2. Užsakymai
2.1 Teisę pirkti mūsų el. parduotuvėje turi:
2.2. veiksnūs pilnamečiai asmenys, t.y. asmenys, pasiekę pilnametystę ir neturintys teismo nustatytų veiksmų apribojimų;
2.3. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų, tik gavus tėvų ar globotojų sutikimą, išskyrus atvejus, kai asmuo yra emancipuotas;
2.4. juridiniai asmenys;
2.5. įgalioti atstovai, veikiantys aukščiau paminėtų asmenų vardu.
3. Užsakymo patvirtinimas
3.1. Siūlome įvairias galimybes užsakyti prekę (-es), įskaitant užsakymą mūsų el. parduotuvėje be registracijos, su registracija arba užsakymą telefonu/paštu.
Užsakydamas prekę (-es), pirkėjas privalo nurodyti savo asmens duomenis, reikalingus užsakymo įvykdymui: vardą, pavardę, pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą. Daugiau informacijos apie asmens duomenų rinkimą ir naudojimą galite rasti mūsų Privatumo politikos puslapyje www.furniva.lt/privatumo-politika. Pateikdamas užsakymą mūsų el. parduotuvėje, pirkėjas turi sutikti su Privatumo politikoje pateiktais terminais. Tai būtina, kad galėtume apdoroti ir įvykdyti Jūsų užsakymą. Jei po užsakymo pateikimo pasikeičia Jūsų asmens duomenys, informuokite mus kuo greičiau, kad galėtume atnaujinti užsakymą teisingai ir be klaidų.
4. Kaina ir informacija
4.1 Prekės kaina (-os) mūsų el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme pateikiama eurais su PVM. Kainoje nėra įskaičiuotas užnešimo ir pristatymo mokestis, kurie nurodomi atskirai.
4.2 Jeigu el. parduotuvėje pateikta kaina ar informacija apie prekę (-es) yra klaidinga ir Jūs tai pastebėjote arba pastebėjote užsakymo pateikimo metu, neteisinga kaina ar informacija nebus taikoma užsakymui. Tokiu atveju mes nedelsdami susisieksime su Jumis, kai tik pastebėsime klaidą.
4.3 El. parduotuvėje pateikiamos nuotraukos, rodančios prekes (spalva, forma ir kiti parametrai), gali nesutapti su realiu prekių vaizdu, pavyzdžiui, dėl įrenginio ekrano nustatymų ar apšvietimo. Prekėse, kuriose naudojamos natūralios medžiagos arba jų dalys, gali būti natūralių skirtumų. Taip pat prekių išvaizda gali skirtis priklausomai nuo gamybos partijos.
4.4 Kiekvienos mūsų parduodamos prekės savybės pateikiamos prie atitinkamo aprašymo.
4.5 Pardavėjas turi teisę nustatyti minimalų prekių užsakymo kiekį, kurį pirkėjas turi užsakyti, kad užsakymas būtų patvirtintas ir įvykdytas. Apie minimalų užsakymo kiekį pirkėjas informuojamas užsakymo pateikimo metu.
5. Mokėjimas
5.1 Jūs turite galimybę pasirinkti norimą apmokėjimo metodą. Mokėjimo būdai visada nurodomi mūsų el. parduotuvėje ir Jūsų užsakyme. Atsižvelgiant į pasirinktas apmokėjimo galimybes, gali būti taikomi papildomi mokesčiai, kuriuos nustato trečiosios šalys. Užsakymo pateikimo metu matysite galutinę užsakytos prekės sumą, nepriklausomai nuo pasirinktų apmokėjimo būdų.
5.2 Užsakymo formavimo metu Jūs taip pat sutinkate su mūsų mokėjimo paslaugų teikėjo, siūlančio pasirinktą apmokėjimo metodą, sąlygomis ir taisyklėmis, kurios yra paskelbtos to teikėjo svetainėje. Šios sąlygos bus taikomos tiek Jūsų sandoriui su mumis, tiek mokėjimo paslaugų teikėjui.
5.3 Jūsų patogumui taip pat siūlome galimybę atsiskaityti grynaisiais arba banko kortele pristatymo metu.
5.4 Jei pasirenkate atsiskaityti grynaisiais arba banko kortele pristatymo metu, mes turime teisę paprašyti išankstinio apmokėjimo dalinai arba pilnai už Jūsų pateiktą užsakymą.
5.5 Jei pasirinkote banko pavedimu atlikti apmokėjimą, prašome atlikti mokėjimą ne vėliau kaip likus vienai dienai iki pristatymo arba pasirinkti kitą apmokėjimo metodą.
5.6 Jei pasirinkote atsiskaityti grynaisiais pinigais arba banko kortele pristatymo metu, tačiau reikia patikslinti užsakymo informaciją, o mes nesugebame susisiekti su Jumis nurodytais kontaktais, turime teisę atšaukti užsakymą. Jei užsakymas turi neaiškių detalių, pristatymo terminas bus skaičiuojamas nuo tos dienos, kai pirmą kartą bandysime susisiekti su Jumis dėl prekių perdavimo.
5.7 Jei dėl svarbių priežasčių negalime įvykdyti Jūsų užsakymo laiku ir tinkamai, mes turime teisę pakeisti pristatymo sąlygas ir terminus arba atšaukti užsakymą, apie tai nedelsdami informuodami Jus ir grąžindami apmokėtą sumą, jei apmokėjimas buvo atliktas iš anksto.
6. Pristatymas
Pristatymo išlaidos
6.1 Pristatymas visoje Lietuvoje 30 EUR, nebent perkant nurodyta kitaip.
Pristatymo laikas
6.2 Numatomas prekių pristatymo laikas nurodytas el. parduotuvėje ir pateikiamas vidutinėmis darbo dienomis. Šis pristatymo laikas skaičiuojamas nuo pristatymo patvirtinimo momento, o ne nuo užsakymo pateikimo. Mes visada siekiame pristatyti užsakytas prekes per nurodytą vidutinį darbo dienų skaičių, kaip tai nurodyta el. parduotuvėje ir užsakymo patvirtinime.
6.3 Prekės pristatymas į Kuršių neriją gali užtrukti ilgiau nei nurodyta el. parduotuvėje. Apie tai, kaip ilgai truks pristatymas į šią vietovę, informuosime Jus atskirai.
Kitos pristatymo sąlygos
6.4 Užsakymo pateikimo metu turite pateikti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.5 Prekes turite priimti asmeniškai. Jei negalite priimti prekių, tačiau mes jas pristatome Jūsų nurodytu adresu ir jas priima kitas asmuo, mes neatsakome už prekių pristatymą netinkamam asmeniui.
6.6 Prekės pristatomos mūsų arba mūsų įgalioto trečiojo asmens – partnerio.
6.7 Prekės pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
6.8 Užsakymus visoje Lietuvoje pristatome iki Jūsų namų (arba iki vietos, kur gali privažiuoti krovininis transportas). Už papildomą mokestį vairuotojas gali užnešti baldus iki Jūsų buto, jei yra galimybė.
6.9 Prekės pristatomos be užnešimo paslaugos iki vietos, kur gali privažiuoti krovininis transportas, nebent iš anksto užsisakėte papildomą užnešimo paslaugą. Ją galite užsisakyti užpildydami užsakymo duomenis el. parduotuvėje arba bet kuriuo metu iki pristatymo dienos susisiekdami su mumis el. paštu info@furniva.lt arba telefonu +370 631 29229.
6.10 Dauguma mūsų prekių pristatomos nesurinktos gamintojo pakuotėse, kuriose pateikiama surinkimo instrukcija ir reikalinga furnitūra.
6.11 Užsakymo pateikimo metu arba bet kuriuo metu iki prekių perdavimo galite paskirti kitą asmenį, kuris atsiims prekes Jūsų vardu. Apie tai turite mus informuoti atskirai. Prekių perdavimo metu paprašysime šio asmens pateikti asmens tapatybės dokumentą, patvirtinantį, kad jis įgaliotas atsiimti prekes. Mes pasiliekame teisę neperduoti prekių, jei apie paskirtą asmenį nebuvome informuoti iš anksto.
6.12 Prekių pristatymo vidutiniai laikai nurodyti prekės aprašyme, užsakymo pateikimo metu ir užsakymo patvirtinimo el. laiškuose. Šie laikai yra tik orientaciniai ir netaikomi, jei gamintojas neturi prekių sandėlyje. Tokiu atveju informuosime Jus apie užsakytos prekės trūkumą arba ilgesnį pristatymo laiką. Mes neprisiimame atsakomybės už pristatymo vėlavimus, kurių priežastys nepriklauso nuo mūsų, kaip pardavėjo, veiksmų.
6.13 Mes neatsakome už vėlavimus, jei pristatymas buvo atidėtas dėl Jūsų, kaip pirkėjo, kaltės arba dėl aplinkybių, kurioms Jūs turite įtakos.
6.14 Priimdami prekes, pasirašote dokumentą, patvirtinantį pristatymą. Jei apžiūrint prekes pastebėsite pažeidimus, trūkstamas dalis ar kitus defektus, prašome apie tai pranešti el. paštu info@furniva.lt arba telefonu +370 631 29229. Garantiniu laikotarpiu nustatytus trūkumus Pardavėjas pašalins, sukomplektuos arba pakeis prekes savo sąskaita per 45 dienas nuo pretenzijos gavimo.
6.15 Jei negalėsime pristatyti prekių dėl to, kad nesate pasiekiamas telefonu per protingą laiką, mes susisieksime su Jumis kitais nurodytais kontaktais ir susitarsime dėl alternatyvaus pristatymo laiko. Jei po mūsų pakartotinių bandymų negalėsite priimti prekių, mes atšauksime Jūsų užsakymą ir apie tai Jus informuosime. Jei atlikote išankstinį apmokėjimą, grąžinsime jį į tą pačią sąskaitą, iš kurios gavome mokėjimą.
7. Pasiūlymai
7.1 Kartais galime pasiūlyti specialias akcijas, nuolaidų kodus arba parengti komercinius pasiūlymus („Pasiūlymai“). Visi pasiūlymo reikalavimai galioja tik per nurodytą laikotarpį. Nuolaidos, pateiktos Pasiūlymuose, negali būti derinamos su kitomis akcijomis ar nuolaidomis.
7.2 Prieš užbaigdami pirkimą, norėdami pasinaudoti Pasiūlymu, prekių krepšelyje galite įvesti nuolaidos kodą arba užsakymo formoje, kliento pastabose, įrašyti pasiūlymo sąlygą, kuri bus taikoma po užsakymo patvirtinimo. Jei prekės yra grąžinamos, pasiūlymo sąlygos bus panaikintos.
8. Teisė atsisakyti sutarties ir grąžinimas
8.1 Pagal įstatymus Jūs turite teisę grąžinti prekę (-es) per 14 dienų nuo tos dienos, kai Jūs arba Jūsų įgaliotas asmuo gavote prekę (-es), kurias įsigijote mūsų el. parduotuvėje. Be to, pagal mūsų įmonės politiką, turite teisę bet kuriuo metu atšaukti užsakymą prieš prekei (-ėms) pasiekiant Jūsų nurodytą vietą. Pirkėjo teisė atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties yra įgyvendinama pagal LR Civilinio kodekso 6.228-10 straipsnio „Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir sutarties, sudarytos ne prekybos patalpose“ 1 dalį ir pagal 2014 m. liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintas „Mažmeninės prekybos taisykles“.
Išimtys tam tikroms prekėms
8.2 Prekėms, pagamintoms pagal Pirkėjo individualų užsakymą, kurių savybės buvo keičiamos arba kurios įgavo akivaizdžių asmeninių skirtumų, netaikoma teisė atsisakyti sutarties ir grąžinti prekes.
8.3 Išimtys teisės atsisakyti sutarties nustatomos pagal Lietuvoje galiojančius teisės aktus, kaip nurodyta Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje.
8.4 Jei perkate prekes, kurioms netaikoma teisė atsisakyti sutarties, tai bus aiškiai nurodyta mūsų el. parduotuvėje prie prekės aprašymo.
Prekių nusidėvėjimas
8.5 Pasinaudojus įstatymų suteikiama 14 dienų sutarties atsisakymo teise ir gavus užsakymą, turite teisę atidaryti pakuotę ir apžiūrėti prekę (-es), kad įvertintumėte jos (-ų) savybes. Pagal mūsų įmonės politiką, galite išpakuoti prekę (-es), apžiūrėti ir, jei jos neatitinka lūkesčių, grąžinti.
Kaip atšaukti užsakymą ir pasinaudoti grąžinimo teise?
8.6 Jei norite grąžinti prekę (-es), turite apie tai pranešti per 14 dienų nuo tos dienos, kai Jūs arba Jūsų įgaliotas asmuo gavote arba atsiėmėte užsakymą. Dėl grąžinimo susisiekite su mumis el. paštu info@furniva.lt arba telefonu +370 631 29229.
8.7 Prekės grąžinimas yra nemokamas. Grąžinant prekes, prašome jas perduoti mūsų vairuotojui originalioje pakuotėje, o mes jas atsiimsime nemokamai per 10 darbo dienų, jei nebus sutarta kitaip.
8.8 Prekės grąžinimo teisė įgyvendinama pagal LR Civilinio kodekso 6.228-10 straipsnius, reglamentuojančius vartotojų teises ir ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, taip pat pagal 2014 m. liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimą Nr. 738, kuriuo patvirtintos „Mažmeninės prekybos taisyklės“.
Pinigų grąžinimas
8.9 Per 14 dienų nuo užsakymo atšaukimo arba prekių atsiėmimo dienos, Pirkėjui bus grąžinti sumokėti pinigai.
8.10 Grąžinama suma apims prekių pirkimo kainą ir užnešimo išlaidas, jei tokia paslauga buvo užsakyta ir už ją sumokėta.
8.11 Pinigai bus grąžinti į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios atlikote pradinį mokėjimą, nebent sutarta kitaip.
9. Skundai
9.1 Jei turite pretenzijų dėl gautos prekės (-ių), turite teisę pateikti skundą dėl defektų, kurie pasireiškė per 2 metus (jei prie prekės aprašymo nenurodyta kitaip) nuo prekės (-ių) gavimo datos. Skundą turite pateikti kuo greičiau, pastebėjus defektą. Teisė pateikti skundą baigiasi po 2 metų garantinio laikotarpio (išskyrus atvejus, kai tam tikriems prekės komponentams taikomas ilgesnis garantinis laikotarpis, kuris nurodytas prie prekės aprašymo).
9.2 Jei įsigijote prekę (-es), kuri (-os) yra nekokybiška (-os), turite šias teises: 1) reikalauti nemokamai pašalinti prekės trūkumus, 2) reikalauti, kad prekę (-es) pakeistume tinkama (-omis) preke (-ėmis) nemokamai, 3) reikalauti sumažinti kainą, 4) vienašališkai nutraukti sutartį ir reikalauti grąžinti sumokėtą pinigų sumą.
9.3 Jei norite pateikti skundą dėl prekės (-ių), galite susisiekti su mumis el. paštu info@furniva.lt arba telefonu +370 631 29229.
9.4 Kai tik gausime prekę (-es), dėl kurios (-ių) pateikėte skundą, ir nustatysime, kad skundas yra pagrįstas, grąžinsime Jums atitinkamą kompensaciją pagal galiojančius teisės aktus.
9.5 Prekių trūkumai sprendžiami nedelsiant, nekokybiškos prekės keičiamos arba grąžinamos vadovaujantis 2014 m. liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
10. Mūsų įsipareigojimai
10.1 Jei atsiranda problemų su Jūsų užsakyta preke arba jos pristatymas vėluoja, mes prisiimame atsakomybę už šias problemas, kaip numato vartotojų apsaugos įstatymai. Mes atsakysime už žalą tik tuo atveju, jei ji tiesiogiai priklauso nuo mūsų veiksmų, ir jei Jūs, tuo pačiu metu, atlikote visas įmanomas priemones, kad sumažintumėte arba visiškai išvengtumėte problemų ir žalos.
10.2 Mes neatsakome už žalą, kurią patyrėte dėl prekės vėlavimo ar defekto, jei jie kilo dėl nenumatytų aplinkybių arba tokių pasekmių, kurių mes negalėjome užkirsti.
11. Apie šias pirkimo sąlygas
11.1 Mes turime teisę pakeisti šias Pirkimo sąlygas, tačiau Jūsų įsigytai prekei visada galios tos sąlygos, kurios buvo galiojančios pirkimo metu. Visi pakeitimai bus skelbiami naujausioje Pirkimo sąlygų versijoje mūsų svetainėje. Pakeitimai įsigalios, kai Jūs sutiksit su naujomis sąlygomis pateikdami užsakymą mūsų svetainėje.
11.2 Šios Pirkimo sąlygos bus aiškinamos ir taikomos pagal Lietuvos teisę. Jei bet kuri teisės institucija arba alternatyvaus ginčų sprendimo institucija pripažintų šių sąlygų nuostatas negaliojančiomis ar neįgyvendinamomis, likusios sąlygų dalys išliks galiojančios ir bus vykdomos.
Be to, norėdami naudotis mūsų paslaugomis ir apsipirkti mūsų svetainėje, turite sutikti su mūsų privatumo politika, kurią rasite adresu www.furniva.lt/privatumo-politika.
12. Klausimai, skundai ir ginčai
12.1 Jei turite klausimų ar nusiskundimų dėl užsakymo (-ų), galite susisiekti su mumis el. paštu info@furniva.lt arba telefonu +370 631 29229.
12.2 Turite teisę pateikti skundą per Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, pasiekiamą adresu https://www.vvtat.lt/ .